Acest website folosește cookie-uri. Află mai multe informații despre cookie-uri aici. Dacă doriți să dezactivați cookie-urile, va rugăm să modificați setările din browser-ul dumneavoastră. Pentru a inchide acest mesaj
 

Livrarea și punerea in funcțiune

Showroom-ul nostru
Despre Miele
Proiectare bucătării
Asistență Clienți
Livrare și punere în funcție
 
 
 

Cumpărarea unui produs Miele este doar începutul. Un început bun, speram noi, întrucât facem tot posibilul să fiți mulțumiți de produsele noastre și să le utilizați cât mai mulți ani. Ca să ne asigurăm ca nivelul de servicii egaleaza calitatea produselor v-am pregati o lista cu cele mai frecvente intrebări.

Ce trebuie să știu despre livrarea electrocasnicelor mari? 

  • Livrarea electrocasnicelor mari (masina de spalat, uscatoare, frigidere, cafetiere, etc) este gratuită oriunde in Romania si se va face in 2-3 zile lucrătoare după confirmarea plății.
  • Compania de transport are obligatia sa vă sune cu o oră inainte de livrare si să se prezinte 2 persoane pana la locatia indicata de Dvs. In acest sens este nevoie ca adresa de livrare sa fie completa (in special daca este la etaj sau daca accesul la locatie are anumite particularitati: strada cu restrictii de tonaj; scara ingusta cu dificultate de livrare a produselor, etc).
  • Ca să ne asigurăm că produsul este conform așteptărilor Dvs., avem rugamintea ca la momentul livrarii sa despachetați produsele de față cu transportatorul și daca totul este in regula sau produsul prezinta zgarieturi sau alte probleme vizibile sa menționați acest lucru in scris pe aviz. 

Ce trebuie sa știu despre livrarea produselor, aspiratoarelor, accesoriilor si a consumabilelor?

  • Livrarea acestor produse se face contracost, prețul transportului se va afișa automat in coșul de cumpărături dupa ce ați adaugat produsul dorit.
  • Livrarea se face in 24H (zi lucrătoare) prin curier rapid GLS Romania oriunde in România

Ce trebuie să știu despre punerea in funcțiune al electrocasnicelor achiziționate?

  • Punerea in funcțiune al electrocasnicelor mari este gratuita oridunde in Romania daca achizitionati peste 4 produse.
  • Pentru masinile de spalat rufe si vase este necesar sa existe in locatia respectiva robinet de alimentare cu apa de ¾ si scurgere cu diametrul de 32 mm;
  • La masinile de spalat care au doua electrovalve admisie apa, trebuie sa existe robineti de ¾ atat pe apa calda cat si pe apa rece;
  • Pentru plite este necesar ca blatul mobilei sa fie taiat la dimensiunile din catalog, aferente produsului respectiv; iar pentru gaz este necesara o alimentare cu gaz standard, la care sa fie conectat un regulator de presiune pentru 20 mbari;
  • Alinierea masinilor de spalat vase in moblier se face numai dupa ce blatul este montat;
  • Pentru frigiderele care au incorporat Ice Maker este necesar un robinet de alimentare cu apa de ¾;
  • Toate produsele incastrabile trebuie sa aiba montate prize de alimentare cu energie electrica;
  • Produsele trebuie sa fie puse pe pozitie in mobilier, urmand ca tehnicianul Miele sa finalizeze fixarea acestora;
  • Hotele se vor monta in prealabil, tehnicianul nostru nu executa montaj de hote;
  • Toate produsele trebuie sa contina accesoriile care se gasesc in ambalajul original al producatorului si de asemenea certificatele de garantie format A4, care se gasesc in plicul de pe ambalajele produselor.

In cazul in care doriți informații suplimentare vă rog sa contactați un reprezentant Miele la numarul de telefon 0264.434.424 sau la adresa de e-mail: office@mieleboutiquecluj.ro

către Asistență